It's all about Islam, Islam, Islam.
26 December 2011 @ 02:01 | 0 notes

draco, funny, gif, harry potter, movie
Did you know that Draco Malfoy is so handsome now? Lagi handsome dari Harry Potter yang sekarang hewhew. Act, otak dah blank sangat tak tahu nak update apa so ai just write what ai want k. Deal with it. Oh ya, tadi ai stalk maniastory nak tahu dia apa ce hohoho. Ai suka tengok post dia, asyik meraban je haha sebaik kelakar. Oh then dia ada share something about muhasabah diri. So, source dia from Doktor Cinta wuhuuuu. 

And ai stalk her blog, yes her blog. So islamic ya. And ada satu post tu dia cakap "Single? Well, Allah is looking at you right now and saying; I am saving this person for someone special". Ha, itu sebab ai single.. And one more thing guys. No need to cakap ei kau single. So un-laku doh :P Sorry to say k, agak-agak boyfriend kau tu boleh bawa kahwin? Kalau boleh, Alhamdulillah :') Habistu, kalau aku single, tak laku. So, kalau kau couple perempuan murahan la en? LOL 



"Haram mengambil seseorang wanita sebagai kekasih jika niat bukan untuk mengahwininya" Ni via twitter. Ada someone yang tweet so aku retweet la sambil buat status pasal benda ni. Ehek, aku tulis k via twitter. And ramai yang like status aku. Bukan show off, dengar dulu aku nak cakap apa. It means, ramai yang sedang menghadapi situasi yang sama. Nowadays, teenagers mana yang tak couple? Btau sikit. Takde tu memang la ada, tapi aku rasa 1/4 je kot, KOT. That's why ramai je yang like status ai hohoho o.0


Ah! Dosa juga tau kalau seseorang lelaki tertarik dengan kita melalui gambar-gambar kita di laman sosial. Tak kisah lah facebook ke, twitter ke, myspace sekalipun :P And that's why aku bubuh default aku yang ini hihihi sumpah lawa gila. Confirm cair habis!!


Ai ulang balik, stop spam me cakap default ai awesome, pretty, cute ah tak terkata tau? Please please... ai rimas la orang puji ai sana sini. Rimas tahu tak rimas. Ai tahu la yang ai ni lawa sangat dari korang, ai tahu korang jealous en ai ni lawa sangat? Ramai gila minat ai en en? Ye, korang jealous :P
Ayat dekat atas ni hanya lah rekaan semata-mata. Tiada kena mengena yang hidup ataupun yang mati.
It is so annoying. Nak muntah, pergi muntah. Jangan muntah dekat blog ai. Kang ulat sebelah ni pun lari juga hahaha. K, 'till then. Nak sambung baca akuislam.com. Pasai perempuan. Kadang-kadang kita sendiri tak tahu kita ni macam mana en? Ha, tu yang dari tadi dok baca pasai perempuan tu hihi Assalamualaikum :')