School is Here. School is There *sighs
12 January 2012 @ 18:43 | 0 notes

Tumblr_lt52qcqwv01r4hu9vo1_500_large
Im tired of everything. I just wonder, when it will end. Serious. iDon'tknow. Almost three months kita gaduh sini sana but.. sekarang kitorang still tegur tegur cuma tula. Dah lama tak rapat tu yang.... agak janggal bila sebelah kau. And this year kelab and permainan kita tak sama. Ya aku tahu *sighs


Okay done. Malas nak story benda yang yahhh..... sedih. But we must face the fact! Just go on with my new life. Must. Must. Must!!!! Semalam ada meeting rumah sukan. Dan...... saya memang taksuka taksuka taksuka. Seriously temenggung memang lopek gila gila punya. Nanti nak training semua em... malas ah nak datang. Aku bukan athlete pun. And lepastu... kitorang ada pemilihan nak masuk kelab and permainan apa for kokurikulummmmm. Dan ini memang sangat tak awesome. Ai masuk kelab Kemahiran Hidup. Memang tefuq gila ah ah ah. Permainan Ping Pong? Aku memang suka ping pong-ping pong ni -_______- Dah semua full. Memang bangang sebenarnya. Lepastu macam biasa. Masuk class and study study study. Homework ai dah siap :p Awal tahun memang cemni hahaha just wait bila akhir tahun

So apadahal dengan skin baru ai? Akmal cakap skin ai macam skin Nazihaaaaaaaaaah. Lol memang tak dapat dinafikan pung. Tapi.... dia sumber inspirasi saya okay? Ai memang suka style dia. Cool. Awesome. Well, itu saya en en? Tapi bukan 100%. Position sidebar dengan body post je yang sama. Button navi, follow semua lain lain. Tapi yang pasti............ iLoike my header hewhew. Entah mengapa dah fall in love dengan header baru ni. Tak comel meh sini cakap. Aku sekeh kepala kang. Tak. Tak. Aku. Tipu. Dan. Anda. Tahu. Itu.
Tumblr_lrkkn4we851qaj5jro1_500_large
Guys!!!!!! Siapa layan MasterChep Malaysia? Alaaa layan la. Minat la si Zamir yang kacak, tampan dah handsome gitu aww hahaha. Semalam la. Dalam kelas gaduh dengan iqbal akmal fitri semua. Gaduh bukan apa. Gaduh yang zamir tu handsome en en? Aku pun tak paham why korang cakap dia tak handsome T.T WHY? WHY? WHY?!!!!!!!! :( Eh? Pehal sedih pula ni? Gila -_________- Kesah apa aku. Taste diorang teruk bebeno sampai tak nampak zamir tu handsome gila. Tapi serious wa cakap. Wa memang dah gila dengan aaron aziz, nazmi faiz mansor dan yang terakhir....... *drum roll please......................... ZAAAAAAAAAAAAAAAMIRRRR! Wooo hahaha bengong gila. Dan..... saya lupa nak cakap yang Ezani juara haritu untuk MasterChep Malaysia. Lol ok. Yes im too ok. Zamir tak menang en? Ok. Ok. Bai. Assalamualaikum :-)
Phineas and Ferb never go to school but they're are still smarter than you - teenager posts