We have a great day. Jammed.
15 January 2012 @ 16:40 | 0 notes


Tolong abaikan gambar ni. Toloooooooooonggg!!!!!!!!!
Assalamualaikum earthlings :-)
Hi there. Hi. Hi. So, let's talk about page 15 of 366!!!! Yah it's about yesterday la. Nak cerita harini tak tahu apa yang akan jadi lagi en. Em ya, yesterday my brada and I accompany my mom to sent my sister take a exam paper. Laaaa, about 7.00 p.m my mom dah kejut suruh bangun.... dan macam biasa. 15 minit kemudian baru boleh terbeliak mata. Siap sana siap sini, lilit sana lilit sini nah dha siap. Got the go nowwwww

Haaaaa, im back baby. Yah back back!! We have a great day today. SUPER GREAT! Baru masuk Shah Alam dah jammed. Ei kuaja. Tapi kitorang sempat shopping dekat Giant lalala... actually nak gerak pasar shah alam tapi nampak macam panas je. Udah lah aku ni silau. So decided tak payah la bu. Tak payah. Tak payah hihihi. On the way nak gerak giant pun jammed juga. Fck. Ramai sangat pergi pasar shah alam. Perh berjuta orang aku rasa. Well kat sana murah murah ken. Dan saya eh bukan.. kami. Maksud saya, saya berserta adik saya yang tercinta ewah. Telah mengambil gambar macam orang gila tak cukup tidur huahuahuahua T.T Here are some.







Okay. Rehat kejap. Sakit mata kang tengok gambar lama lama hahaha. Lol banyak tak? Hahaha akibat kebosanan begini la rupanya. Jammed tak habis habis. Tak paham betul la. Okay jum sambung balik!!!!!! Gedukgedukgedukgeduk *bunyi kuda la
Jangan cakap banyak. Aku memang suka gila sumpah dengan gambar ni. Ntah macam mana aku buat gambar ni pun aku tak tahu. Lol. So kitorang gerak giant kitorang beli.... em.... tu..... apa eh.... adalah. Something. Lepastu yeah ai beli botol air baru :p Yeahhhhhhh saya tak kisah apa awak nak cakap. Saya memang bawak botol air pergi sekolah. Ado wan kesah? Janji saya minum air. Nanti saya sihat otak cerdas hahaha macam iklan kesihatan dahni. Kbai. Saya nak gerak pergi puasa lajuuuuuu. Pastu gi kelas arab. Oyeah bai. Assalamualaikum :-)
Pemenang Contest Blog Awesomelicious dah keluaaaaaar!!! Pi tengok list dia. Pi. Pi.