Gonna change my link blog. Tu diaaaaa
16 January 2012 @ 05:31 | 0 notes

Assalamualaikum everybody :-) Hi. Now pukul 9.23 p.m. dan until now belum siap homework. Ish. Malas la. Nanti la buat k, tyra nak buat post pendek jah. Just to tell you guys that I wanna change my link baby, changeeeeeeeeee!!!!!!!! Saya tahu takde siapa kisah. Huk huk T.T Tapi saya kisah apa. Saya nak btau juga :p Saya rasa link tyramonstahh98.blogpsot.com dah tak awesome so that's why tyra nak tukar. Mungkin ni kali terakhir saya tukar link blog. Lepasni dah taknak dah. Sampai tua pun taknak tukar. Taknak taknak taknak *genggam tangan lepastu gerak gerakkan. Hahahaha tu diaaaaaa
http://athrhyaakob-xx.blogspot.com/
Anda rasa itu awesome? Kalau awesome click like. Eh? Tetiba. Itu link blog baru saya yang akan ditukar maybe this weekend or next week or next weekend. Hambui. Banyaknya or. Ah lantaklah. Inspiration tu dari username twitter ai. Lalala awesome en? :3  So korang dah tahu en? Okbai!!!! Nak sambung buat homework. Esok tak hantar kang..... memang habis la. Kena kerat lapan belas la badan aku lepas ni. Uish saya taknak ok. Assalamualaikum :-)