School of Twenty Twelve. Attention Contestants!
3 January 2012 @ 01:51 | 0 notes

Bismillah. Today is the third day of 2012. And everything getting well bored. Masa nak sekolah la mood ni nak buat hal, kuaja! Motif sebenar nak update post sebenarnya takde pun. Kesimpulannya, KAU DIAM HAHAHAHA

Aku tak se-eksaited dia ya, aku tahu....
Eh hold on, esok sekolah k. So aku ulang balik. Esok SEKOOOOOOOLAH! Bila ingat je esok sekolah rasa macam... rasa macam... rasa macam.... dah rasa macam mamat khalid dah ni. Eh tak tipu. Rasa bedeboo. Ewah. Hahaha entah mengapa. Sorry to say sorry to say *version kina. Act, aku dah mula menyampah bila 99's batch masuk smk. Bukan aku nak kata apa. Chill chill, sekarang aku dah okay. Segala kemenyampah-an dah hilang tau? Tapi entah.. korang akan rasa benda yang sama juga tahun depan. Just wait bila 20's batch masuk smk. Korang akan rasa benda yang sama. Eh jap, nah ada iklan sikit
Attention for contest my blog awesomelicious contestants. Don't forget to check your name in Tasya's Blog check list!
-End of Iklan- Sambung balik* It's so unbelievable. Tahu dop? Last year selalu cakap, chill. Dua tahun lagi nak pmr. Dua tahun lagi. But now? Everything changed. It's turn to one more year. yes, one more. In a blink of an eye, it's gonna turn to this year, this year. Sejujurnya, aku memang tak ready langsung! Cuti sekolah tahun ni langsung haprak tak sentuh buku. Eh tak. Sentuh la. Sentuh bila time nak balut buku tulis nama kat buku tu sentuh la. Baca nya tak. Ibu dengan ayah dah mula la, eh next year pmr. "You must be prepared by now" and blablabla. Bukan biadap eh. Blablabla tu sebab ibu speaking. Aku tak tahu kenapa mak aku pandai bebeno speaking. anak dia hampeh.


So tahun ni aku lambat beli barang sekolah :3 Baru beli hari ahad harituuuu dekat...... PKNS. Tahun ni ai dengan adik ai je sekolah. Kakak kakak dah bla. Selalunya beli dekat the store tapi entah mengapa haha ayah tetiba nak jalan jauh jauh. Kalau aku ajak shopping, seribu satu alasan dia listkan untuk aku. Tapi serious tak menyesal pergi pkns. Banyak beg lawo lawo o.0 Raba rambang mata aku. Boleh pula ada satu kedai tu ada beg acano eh... ala beg macam jalan jalan. polka dots. pink lagi. perh lawa siot. ibu pun nak tak? nak ibu beli. Taknak sudah la. Dalam hati pun.. macam nak tak nak je. Aku tahu kalau aku beli ayah bising. So aku decided tak payah laaa. Last last, aku balik nyesal pun ada haih nasib nasib
Itu diaaaaaaa. Saya cool? Ekcuali nak buat saya awesome tapi alangkah malangnya tak muat haih. Apahal tetiba angry birds ada dekat sebelah? Harap maklum, itu pencil case saya. jangan gelak* Walaupun form 2, itu bukan halangan untuk aku guna pencil case angry birds woot woot. Ni semua salah ibu aku hahaha ibu yang kena. Dah aku tanya bu, macam kiddo tak? ibu kata tak. ha so aku on jela. Bila balik je pikir, eh macam budak budak ke? eh tak en? eh macam ye je? hahahaha banyak persoalan yang berada di minda. But for sure aku suka gila dengan bag aku. Macam biasa, bila balik je pakai bag lepastu catwalk dekat bilik lalalala~ Ado wan kesah?


Okay. Lupa. Haritu. Celebrate. Ma. Birthday. Dekat. Australia. Eh. Tak. Tipu. Dekat. Korea. Eh. Tipu. Lagi. Lalalala. Malaysia. Je. No ai mean dekat rumah je. Tengah syiok syiok tengok MLM tetiba ayah balik assalamualaikum nah cake nan pizza. Onom nom nom nom. Aku belasah banana cake dulu sebab tu peberet aku. Lepastu baru latah pizza hut hut hut. 
Saya awesome saya tahu tenenenenet tenenenenenet hahaha. Cake saya ada troll face, anda bagaimana? Jealous bukan? Secret Recipe buat khas untuk saya omnom nom nom. Lol takyah cakap pun korang tahu aku nipu. They used to call me Kak Lang or Alang in my family so be jealous.. Ha? Apasal pula? Trololololol peace. Gambar pizza takdo, gambar dia gerak -.- Iela memang tak pandai jadi photographer. Nampak sikit pun jadilah en? hihihihi. So 'till here only 'bout school. Gonna continue to tweets. Bye, Assalamualaikum :-)