Everyone else in the room can see it.
9 April 2012 @ 04:59 | 1 notes

Tumblr_m24ve4n7k21rtpi3ho1_500_large
Tumblr_m1f2giwpxg1rssweoo1_500_large

Assalamualaikum cium tangan ibu bapa guru-guru dan rakan-rakan seperjuangan. Hello world! Whatsapp bro? Apa cerita? Lama tak dengar. Cewh. Rasa macam about two weeks kot tak update kehkeh. Macam tak biasa pulak kan. Saya kan pelajar harapan sekolah untuk pmr next year. So kena ah study hard. Study smart. Baru ah nampak comel. Eh. Lol manadaaa. Tipu je. Saya everyday on. No halangan at all. But yeah. Twitter is my baby. He always be there for me whenever iSad, iBored, iHappy. U BLOG? Lu tarak apa. Gua kena type panjang-panjang baru lu tahu. Lu takda class bro.


Heh. Bro lu jangan terasa doh. Gua memain ni. Tapi twitter memang tetap di hati. Tanda gua sayang dekat lu. Lu tengok. Wajah lu kemain keren sekarang! Ayu je diperkenakan dengan warna soft pink and grey. Kan awesome tu. Skin baru lu gua curik dekat blogskins lah, mana lagi kan. About me gua pun dah baru. Gua edit ayat dia kasi gempak sikit oceh. Tapi post alahai sian beno den nengok eh. Bersawang, bersemut, bergula semua ber-ber laaaa. Itu yang hati terdetik nak update post tengah maghrib ni hahaha. Mandi belum lagi. Sokay. Still wangi. Orang pakai softlan kan. Dont worry ah :p


Ok that day ehm, last saturday. My pakngah, I mean arwah pak ngah dah pergi meninggalkan kami sekeluarga. Innalillah. Al-fatihah buat arwah. Semoga roh arwah tenang di alam sana. Dan semoga roh arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan di orang-orang yang beriman. Amin. Dapat called daripada sedara pun abouy 12.30 pm centu ah. Kelam kabut pack baju mandi semua nak gerak negeri sembilan. Ayah pulak masatu dekat fraser hill, perak. Ayah pun kabut gak nak balik sini ambil kitorang bawa balik kampung. Ya Allah. Memang penat tak terkira ah. Sampai je, arwah dah selamat dikebumikan. Tak sempat nak tengok hmph.

Lepastu stay kampung for one night la. Pastu esok pagi baru gerak. Hahaha sempat snap lagi tuu. Sebab tak sangka phone ayah ada self-shot x) Lol. Baru tahuu hahaha. Gambar tu takda harap maklum. Kalau awak cakap saya awesome, saya comel, saya amazayn, baru saya upload hekhek :p Ok ni gedik dah overlimit nii. Bye! Assalamualaikum. Night. Lempeng is waiting for me :-)