Hold on. Two days moreeeeeee? D:
16 March 2012 @ 02:07 | 0 notes

How's your holiday gugirl ku semuanyaaaaa? Eh dah macam Indon lah pulak ni adhoi. Hahaha k wtv. Assalamualaikum :-) Dah habis holiday?! Ha? Dah ke belum woi?! Ni tetiba emo kenapa aku niii. Ni mesti kes jealous tak pergi holiday dekat mana-mana hahaha. Ai #TeamHolidayDekatRumah7Hari7Malam. Korang pun sama? Ha nawh, RT la. Eh macam boleh. Ok y'know about three days saya tak online. Sebab internet takboleh connect dekat komputer tapi wifi ada jeee. SAKAI APA. Nak nak phone ayah rosak masatu, along pulak tak balik. Memang tak dapek den nak nolong ni ha. Lepastu ayah bengang dengan aku sebab......... *enter your password please*........... Ada password baru boleh tahu kenapa saya kena marah okay :p Then siapa yang tak terasa en. Tapi nak buat acane just forget about it.

Lepastu masa first day internet rosak. Boredom iz chasing me. Got nothing to do. So drew something. Wrote something. Ikut kreativiti masing-masing. Makesure marker pen, magic color, scissor, kertas warna dah tersedia. Harap maklum. Ni bukan kelas Seni hahaha. Nawh here it is :-
Haaaaa? Nampak ke idok? Nampak kan. Aku dah buat double large kot. Tak nampak juga memang pendek umur kahkahkah. Hell ya. Tahu ah buruk. Daripada duk termenung mengenangkan kisah lalu, baik buat benda alah cekodok pisang niii. Hilang tensen. Ni random k. Siapa aku ingat tu yang aku tulis. Tapi.... ada certain-certain nama dalam ni aku tak rapat pun. Tak rapat langsung pun ada. Nak buat acane.... nak bagi muat. Haa tulis jelah. Tapi aku paling suka mustache tuuuuu. Penat ok buat mustache tu. Ciyeah. Padahal tak sampai 10 minit pun buat benda ni. Alangkah malangnya adik aku yang tersayang busuk masam ni pergi hilangkan. Dah kantoi ada jugak alasan dia nak bagi. MACAM SAKAI SANGAT. MACAM LA. Hahh bengang betul. Takpa nanti buat baru. Kertas A4 duit ayah lalalala :p

Eh siapa nak join #TeamTakSiapHomeworkLagi dengan sayaaaaaaaaa? Nota Kh aku tak buat lagi kau. Malaz ah. Baju ibu suruh kemas pun dah berapa hari tak buat-buat jugak. Alasan pertama; Lupa. Alasan kedua; Bila dah ingat, pura-pura lupa. Alasan ketiga; Malaz. Kuikuikui.... That's so me. Real me. Next week result monthly test saya keluar. Result SPM pun keluar hari rabu depan. Ya Allah Ya Tuhankuuuu. Kau berikanlah rezekimu kepada kami Ya Allah. Kau murahkan lah rezeki kami. Kau permudahkanlah urusan kami. Semoga kami mendapat keputusan yang cemerlang, Ya Allah. Amin ya rabbal Al-Amin. Assalamualaikum semua. Bye everyoneee!