Do you really miss me?
17 February 2012 @ 06:26 | 2 notes

Tumblr_lot38oop591qgbtzeo1_500_large
//Assalamualaikum\\ Hi there :') Eh awak rindu saya tak? Ehehehehe. Mesti ah windu en en en? Sowi ah dah lama tak update post. Aiceh. Ni bajet macam ada orang perasan je aku dah lama tak update. Oh ya! Saya baru habis exam test, KRK TEST. Not bad..... bolehla. Not that susah and not that senang. Medium ah. So doa lah kan tau saya dapat semua lulus dan semua A tau tau? Tak pernah lagi dalam sejarah hidup dapat semua A hahaha. Sowy ah. Saya takdok lah pandai mano punnnnnn

Eh let's talk 'bout Sejarah jom? Hahahaha saya tahu masuk je paragraph ni ranking semua turun hahahha. Bantai rankin aku tinggi je. First time ok Test Sejarah senang. FIRST TIME!! Sebab kali ni baca sejarah penuh semangat dan kesabaran. Baca sejarah kena penuh dengan semangat, kalau tak. Alamatnya terlentok lah aku dekat meja belajar tuuuuu. Kesabaran? Mesti lah kena sabar. Satu kali baca confirm tak paham. Kena tiga empat kali sambil buat gayaaaaa ala ala siti nurhaliza gituh hahaha.

Mathematicsssssssssssss. This iz so great. Susah gilos kuasa dua bahagi 10 kali dua kau tahu?!! Aku lagi suka subjective dari objective n_____nV Subjective aku banyak dapat jawab dari objective. Tapi tak tahu ah apa yang aku jawab tu betul ataupun tidak. Mudah-mudahan semuanya betul. InsyaAllah. Haaaaaaaa!!!! Bahas arab, OMG OMG satu hapak pun aku tak sentuh. Konon kitorang nak study arab dekat rumah @tasyangee alamatnya? Tengok tv. Makan nugget tempura, study agama dengan kh. Arab tak sentuh. LANGSUNG TAK. hahaha dah agak dah. Jumpa member, mana nak study? Buraaaaaak jelah kerja. Gossip-gossip. Lepastu terus gelabah datang sekolah. Hafal la apa yang ustazah bagi latihan. Uish sebaik apa yang kitorang sempat hafal semua masuk. Eh bukan semua. Most of them. So kira ada chance lah ni aku nak dapat A huks huks. Okbai. Assalamualaikum :-)
Tengok running man tak tadi? SONG JOONG KI!!!!!!!!!!!!!