Roadrun? Cubaaaaaaaan...
3 February 2012 @ 06:03 | 2 notes


Assalamualaikum, earthlings. Just wanna create a short post. Kaki adalah lenguh lenguh sikit. Well roadrun ken? Awal tahun schedule memang penuh dengan sukan sukan sukan dan sukaaaaaaaaaan jah. Saya bukan athlete pun nak dapat medal johan untuk merentas desa kan. Memang haram ah nak menang. Lari pun macam semut. Eh tapi tadi kitorang lari lajuuuuuu woooo o.0 Believe it or not? Saya lari dengan si fakhira, the brutal one hahaha. Actually mula mula lari dengan tasya, mai, mira, syamim, zarith semuaaaaaa. Bila dah separuh jalan tinggal kitorang tiga je fakh, tasya dan saya hohohoho!

Bila pusing belakang ramai lagi so kitorang kira laju dan hebat la ni kan? Hehehehe. Tapi tetiba pinggang belah kira sakit gilooooos. Macam apa ntah. Tapi semangat masih membara ok :p Still lari juga. No I mean joging. Ramai yang lari pecuuuuuuuuut -_________- Actually boleh je menang kalau stamina korang kuat. Kalau lembik macam agar-agar acane? Kalah kan? Tak gitu cik kiah oi? Ha dah tu gapo dio ekau sebok sebok lari pecut sampai lagar bahu aku yang comel lote ni ha? Eh ._____.

Joggingggggggg je. Lari pecut sikit je pun. So takdalah macam penat sangat en. Eh? Tasya dah hilaaaaaaaaaaaaaaaang. Tinggal fakh dengan aku je la ni? Fine..... still teruskan juga. Budak dua farabi pun cepat juga oh. Eh manada. Takdalah cepat sangat. Mula kitorang nampak aiman syakir, lepastu amir aqil, lepastu fitri nazri aiman fakhruddin. Woah. Laju juga diorang lagi. Antara tiga tu aku sokong amir aqil jahhhh. Eh bukan sebab apa. Sebab dia rumah temenggung. So i nak la rumah suka i menang. Temenggung dah la macammmmmmmmmm........

Eh tetiba dah nak sampai pagar sekolah? Ewah happy gilos. Tetiba bila dah sampai pagar sekolah diorang kata kena pergi padang bagi markah. Ei kuaja =.= Padang jauh la gila ish!! Lepastu lari ah macam biasa sampai khemah. Datang datang top 15 dah penuh. Fakh no. 16 aku 17 ish. Sikit lagi. Kalau aku lari pecut tadi, confirm aku naik pentas muahahahaha!!!! Masuk dewan result, bendahara number first. Temenggung second last. Haihh last year Johan pula. Memang kureng hasem betuuuuuuul. It's okay la takda rezeki kan.

Bytheway esok kitorang gerak JayBee wooo. Cousin kahwin......... sambil tu shopping ah. Holiday ke apa ke. Last year punya holiday kan kitorang duduk rumah jah T.T Ok bye!! Assalamualaikum :3 Doakan perjalanan kami selamat pergi dan pulang tau.